Blog informacyjny
0
Czytaj następny wpis:

Wspieramy młodych naukowców

Czytaj poprzedni wpis:

5 prostych sposobów na optymalizację strony dla lekarzy

7 dobrych praktyk w marketingu dla lekarzy

Przez Miłosz Piasecki

Jest XXI wiek i ludzka populacja przekroczyła 7 miliardów. To powoduje wzrost liczby pacjentów, a to z kolei wybrukowało drogę do wzrostu w liczbie lekarzy. I tutaj dochodzimy do istoty rzeczy. Przy tak dużej ilości lekarzy, oferujących szeroki wachlarz usług medycznych, istnieje zagrożenie dużej konkurencji. Aby pokonać konkurencję lekarze zdecydowali się reklamować, aby zachęcić pacjentów do skorzystania z ich usług. Reklamować w sensie informować w pełni o atutach swojej praktyki lekarskiej, ponieważ reklama sensu stricte w lekarskim świecie jest zabroniona. Jakkolwiek istnieją lekarze oraz instytucje medyczne, które nie posiadają szczegółowej wiedzy potrzebnej do udoskonalenia ich marketingu. Dzięki temu artykułowi będą Państwo w dogodnej pozycji aby zrozumieć użyteczność oraz etykę sprawdzonych strategii marketingowych w medycynie.

1. Ustal plan. Bez niego Twoje działania są skazane na porażkę. Wielu lekarzy rzuca się do działania bez określonego planu. To jest największy błąd jaki popełniają. To oczywiste, potrzebujesz planu, aby za nim podążać. Układanie strategii marketingowej to jak budowanie z klocków, które ustawione w odpowiedniej kolejności dadzą określony efekt i przyjmą właściwy kształt.

2. Ustal krąg pacjentów, którzy mogą być zainteresowani Twoją usługą. Możesz to ustalić na podstawie wieku, płci, lokalizacji oraz określonych potrzeb medycznych. Wtedy będziesz mógł określić strategie, dzięki którym Twoja praktyka medyczna dotrze do docelowej grupy pacjentów.

3. Dobra strona internetowa dla lekarza ma fundamentalne znaczenie aby zaistnieć w świadomosci potencjalnych pacjentów. Każdej praktyce medycznej strona internetowa przynosi więcej korzyści od tradycyjnych metod marketingowych. Co więcej, strona internetowa dla lekarza zapewnia szybki dostęp do szczegółowych informacji na temat Twojej praktyki lekarskiej każdemu kto na nią trafi.

4. Strony internetowe dla lekarzy posiadają wartość jedynie wtedy, gdy pacjenci mogą je odnaleźć. Aby to osiągnąć należy ją zoptymalizować dla wyszukiwarek internetowych i stale pozycjonować. Możesz zatrudnić specjalistów od pozycjonowania stron dla lekarzy, którzy posiadają określoną wiedzę aby przeanalizować oraz zoptymalizować stronę. Znają różne sztuczki aby sprawić, żeby strony www dla lekarzy pojawiały się na pierwszych stronach wiodących wyszukiwarek internetowych.

5. Duży impuls stronie www daje dzielenie się nowymi rozwiązaniami, metodami leczenia itp. w medycynie, zamieszczanie ciekawych filmików youtube dot. konkretych zagadnień lub publikowanie merytorycznych artykułów. Blogi są świetnym sposobem aby dać pacjentom wgląd do Twojej etyki lekarskiej, co jest często czynnikiem determinującym wybór lekarza przez potencjalnych pacjentów.

6. W marketingu medycznym pacjenci interesują się tymi stronami, które przekazują wiedzę również poprzez filmiki video. Zamieszczanie filmików na temat medycznych procedur pozwoli pacjentom wyobrazić sobie sposób leczenia, któremu mogą być poddani. Kiedy pacjenci zaczną się dzielić Twoimi filmikami zyskasz dodatkową przewagę nad swoimi konkurentami.

7. Nigdy nie zapominaj o portalach społecznościowych podejmując działania marketingowe. Codzienne aktualizowanie Twojego profilu na stronie społecznościowej pozwoli rozkwitnąć Twojej praktyce lekarskiej. A dodatkowo każdy pozytywny komentarz na temat Twoich usług rozniesie się bardzo szybko. W mgnieniu oka pacjenci zaczną napływać do Twojej przychodni, a Ty nie będziesz zaskoczony, wiedząc jak Cię znaleźli.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat sposobów pozyskania nowych pacjentów, obserwuj nasze systematycznie publikowane artykuły.

Wersja demonstracyjna

Zamów wersję demonstracyjną i sprawdź promocje w tym miesiącu!

Przygotujemy stronę z uruchomionym systemem CMS (system do edycji treści) i/lub rejestracją pacjentów online oraz propozycję projektu.

Skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się co jest dla Ciebie najważniejsze.

Zamów demo