Podobnie do wszystkich usługowych przedsięwzięć, również usługi medyczne wprowadzają coraz to bardziej nowoczesne rozwiązania technologiczne.
Większość firm jest skoncentrowana na marketingu internetowym aby promować swoje produkty i usługi bardziej efektywnie. Również dla lekarzy internet stał się podstawową koniecznością.
Wygląd strony dla lekarza jest pierwszym miejscem, od którego pacjenci zaczynają kształtować swoją opinię na temat Twojej praktyki lekarskiej podczas wyszukiwania w internecie. To również pierwsze miejsce gdzie zaczyna się Twój marketing medyczny.
Jest XXI wiek i ludzka populacja przekroczyła 7 miliardów. To powoduje wzrost liczby pacjentów, a to z kolei wybrukowało drogę do wzrostu w liczbie lekarzy. I tutaj dochodzimy do istoty rzeczy. Przy tak dużej ilości lekarzy, oferujących szeroki wachlarz usług medycznych, istnieje zagrożenie dużej konkurencji.
Po raz czwarty z rzędu firma Lek-Med wsparła swoim potencjałem technicznym Studenckie Towarzystwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy okazji organizacji III Międzynarodowej Konferencji Młodych Naukowców.
Zgromadzonym oczekującym na uroczystość wręczenia organizatorzy tradycyjnie zaproponowali bogaty program merytoryczny, który wypełniły prelekcje odnoszące się do branżowych trendów, zarządzania strategicznego marketingiem i aktualnych przepisów prawa regulujących działalność przychodni.
15 maja 2012 roku w sali wykładowej im. Profesora Wiktora Brossa Akademii Medycznej we Wrocławiu odbyło się posiedzenie naukowe Oddziału Dolnośląskiego Towarzystwa Chirurgów Polskich, którego gospodarzem była Klinika Chirurgii Serca AM. Program posiedzenia wypełniły wystąpienia pracowników Katedry i Kliniki Chirurgii Serca, która po przeprowadzce, już rok działa w Centrum Klinicznym przy ul. Borowskiej.
Mieliśmy przyjemność wygłosić dla Państwa wykład na temat współczesnych wymagań stawianych medycznym stronom internetowym. Prezes Lek - Med Sp. z o.o., Miłosz Piasecki zabrał słuchaczy w ciekawą podróż po świecie lekarskich stron www oraz skutecznej promocji, w aktualnie najważniejszym medium jakim jest Internet.
Sukcesem zakończyła się współorganizowana przez Lek-Med.pl ekspedycja na najwyższy szczyt półkuli południowej, "Kamiennego Strażnika" Aconcagua 6926 m.n.p.m.
Z przyjemnością ogłaszamy iż rozpoczęliśmy współpracę z programem certyfikacji przychodni medycznych "Przyjazna Przychodnia". Ogólnopolski program poprawy jakości obsługi pacjenta „Przyjazna Przychodnia” zakłada przeprowadzenie bezpłatnych audytów wśród co najmniej 250 niepublicznych placówek ochrony zdrowia – każdy z audytów zakończy przekazanie raportu z wytycznymi, zaś najlepsze praktyki zyskają certyfikację „Przyjazna Przychodnia” i ogólnopolską promocję w grupie pacjentów.
Szanowni Państwo mamy przyjemność poinformować, iż w najnowszym numerze Menedżera Zdrowiała ukazał się artykuł, w którym eksperci Lek-Med.pl zostali zaproszeni do fachowego przedstawienia obecnych trendów w tworzeniu stron www i kampanii internetowych dla jednostek służby zdrowia i lekarzy.
Miło nam poinformować iż w sobotę 16 lipca 2011 roku zespół Lek-Med.pl stanął na szczycie najwyższej góry Europy, Mont Blanc 4810 m.n.p.m. Jest to kolejna z wypraw sponsorowana przez naszą firmę, w której biorą udział członkowie zespołu.
Uprzejmie informujemy, iż Klinika Chirurgii Serca Akademii Medycznej
we Wrocławiu została nowym partnerem i klientem firmy Lek-Med.
Gdyż jest wygodniejszą formą kontaktu pacjenta z gabinetem lekarskim od telefonu. Telefon może być zajęty, a ponadto lekarz może nie mieć czasu na dłuższą rozmowę telefoniczną, tymbardziej jeśli włąśnie przyjmuje. Dlatego najdogodniejszą pierwszą formą kontaktu pacjenta z lekarzem jest strona internetowa gabinetu. Informacje potrzebne pacjentowi są profesjonalnie przygotowane i posegregowane.
Pacjent szybko uzyskuje kompletny zestaw informacji i ma wiedzę o świadczonych usługach medycznych.
Ponad połowa pacjentów znajduje lekarza dzięki Internetowi – i taki jest trend, a tylko co piąty pacjent dzięki informacjom uzyskanym w Placówkach Podstawowej Opieki Zdrowotnej i niewiele mniej (16%) zostaje poleconych „ustnie” – rodzina, znajomi,inni pacjenci.
W niedużych klinikach, takich jak placówki medycyny estetycznej, niezwykle ważna jest szybka obsługa pacjentów, nieobarczona zbyt dużą ilością formalności.
Od 2012 roku wszystkie placówki ochrony zdrowia będą musiały umożliwić pacjentom rejestrowanie się na wizyty lekarskie czy badania za pośrednictwem internetu.
Pacjent ma komputer z kamerą, mikrofonem i głośnikami oraz urządzenia z czujnikami. Może konsultować swoje objawy z lekarzem i przesyłać wyniki, które archiwizowane są w bazie danych. Lekarz na bieżąco modyfikuje zalecenia, albo wzywa pacjenta na wizytę.
W niedużych klinikach, takich jak placówki medycyny estetycznej, niezwykle ważna jest szybka obsługa pacjentów, nieobarczona zbyt dużą ilością formalności.
Czy jeszcze należy stawiać pytanie: dlaczego każdy lekarz powinien mieć stronę internetową?
Każdy lekarz, który już ma stronę internetową właśnie takiej odpowiedzi udzieli. W dzisiejszych czasach pacjent kontaktuje się z lekarzem dzięki jego stronie www.
Pierwszy kontakt pacjenta z gabinetem lekarskim coraz częściej odbywa się poprzez stronę internetową gabinetu. Dlaczego? Gdyż dzisiaj pacjenci szukają stron internetowych lekarzy, pytają o adres strony.
Zamów wersję demonstracyjną i sprawdź promocje w tym miesiącu!
Przygotujemy stronę z uruchomionym systemem CMS (system do edycji treści) i/lub rejestracją pacjentów online oraz propozycję projektu.
Skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się co jest dla Ciebie najważniejsze.