Posiedzenie Naukowe Oddziału Dolnośląskiego Towarzystwa Chirurgów Polskich
Wspieramy młodych naukowców
Zgromadzonym oczekującym na uroczystość wręczenia organizatorzy tradycyjnie zaproponowali bogaty program merytoryczny, który wypełniły prelekcje odnoszące się do branżowych trendów, zarządzania strategicznego marketingiem i aktualnych przepisów prawa regulujących działalność przychodni. Na tą część konferencji złożyły się następujące wystąpienia:
Spotkanie zakończyła dyskusja na temat rozwoju współpracy sieciowej laureatów godła "Przyjazna Przychodnia". - Nie można zmarnować potencjału naszej grupy - podkreślił, podsumowując konferencję, Tomasz Rzychoń, koordynator programu "Przyjazna Przychodnia". - "Przyjaznych Przychodni" jest już blisko 200. Mamy ogromną szansę nawzajem wspierać rozwój swej konkurencyjności, ale i wpływać na polską służbę zdrowia w ogóle.
"Przyjazna Przychodnia" to ogólnopolski program poprawy jakości w obsłudze pacjenta. Dla pacjenta godło "Przyjazna Przychodnia" oznacza gwarancję jakości – możliwość wyboru przychodni zdrowia sprawdzonej w toku szczegółowego audytu i polecanej przez pacjentów oraz ekspertów (każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem "Przyjazna Przychodnia" realizuje w praktyce postulat „pacjent jest najważniejszy”). Dla placówki ochrony zdrowia z kolei "Przyjazna Przychodnia" to ekspercki audyt obejmujący weryfikację ponad 60 szczegółowych parametrów placówki w obszarze jakości obsługi pacjenta i przestrzegania jego praw.
Pozostaję do dyspozycji,
Paweł Sikora
Rzecznik projektu
Koordynator informacji i promocji
tel. +48 32 763 27 64
fax +48 32 763 27 78
tel. kom. 883 357 212
e-mail: p.sikora@przyjaznaprzychodnia.info
Zamów wersję demonstracyjną i sprawdź promocje w tym miesiącu!
Przygotujemy stronę z uruchomionym systemem CMS (system do edycji treści) i/lub rejestracją pacjentów online oraz propozycję projektu.
Skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się co jest dla Ciebie najważniejsze.