Blog informacyjny
0
Czytaj następny wpis:

Posiedzenie Naukowe Oddziału Dolnośląskiego Towarzystwa Chirurgów Polskich

Czytaj poprzedni wpis:

Wspieramy młodych naukowców

post-image

Kolejnych 113 laureatów godła "Przyjazna Przychodnia"

Przez Paweł Sikora

Zgromadzonym oczekującym na uroczystość wręczenia organizatorzy tradycyjnie zaproponowali bogaty program merytoryczny, który wypełniły prelekcje odnoszące się do branżowych trendów, zarządzania strategicznego marketingiem i aktualnych przepisów prawa regulujących działalność przychodni. Na tą część konferencji złożyły się następujące wystąpienia:

  • Co chwalą i na co narzekają pacjenci w polskich przychodniach zdrowia, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta,
  • Odpowiedzialność prawna lekarza i podmiotu leczniczego – zmiany w prawie medycznym, Anna Żelasko, Radca Prawny,
  • Gorące tematy VAT w ochronie zdrowia, Łukasz Chłond, Dział Doradztwa Podatkowego, ECA Auxilium,
  • Zarządzanie relacjami z pacjentami w praktyce - Patient Relationship Management, Bożena Wojnarowicz-Głuszek, Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia,
  • Trendy w marketingu i PR medycznym w Polsce i na świecie, Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Headlines Porter Novelli,
  • Komunikacja z pacjentem w placówce ochrony zdrowia – dobre praktyki, dr Piotr Baron, ANIDENT Centrum Stomatologii Estetycznej, Opole,
  • Wdrożenie SZJ w placówce ochrony zdrowia, Grzegorz Dobrakowski,
  • Nowoczesne narzędzia pozycjonowania strony internetowej przychodni w Internecie, Grzegorz Skiera, Silence!,
  • Świadczenia Programu Przyjazna Przychodnia od 2013 roku, Tomasz Rzychoń, Regina Berdy, Biuro Programu Przyjazna Przychodnia.

Spotkanie zakończyła dyskusja na temat rozwoju współpracy sieciowej laureatów godła "Przyjazna Przychodnia". - Nie można zmarnować potencjału naszej grupy - podkreślił, podsumowując konferencję, Tomasz Rzychoń, koordynator programu "Przyjazna Przychodnia". - "Przyjaznych Przychodni" jest już blisko 200. Mamy ogromną szansę nawzajem wspierać rozwój swej konkurencyjności, ale i wpływać na polską służbę zdrowia w ogóle.

wyróżnieni


"Przyjazna Przychodnia" to ogólnopolski program poprawy jakości w obsłudze pacjenta. Dla pacjenta godło "Przyjazna Przychodnia" oznacza gwarancję jakości – możliwość wyboru przychodni zdrowia sprawdzonej w toku szczegółowego audytu i polecanej przez pacjentów oraz ekspertów (każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem "Przyjazna Przychodnia" realizuje w praktyce postulat „pacjent jest najważniejszy”). Dla placówki ochrony zdrowia z kolei "Przyjazna Przychodnia" to ekspercki audyt obejmujący weryfikację ponad 60 szczegółowych parametrów placówki w obszarze jakości obsługi pacjenta i przestrzegania jego praw.

Pozostaję do dyspozycji,

Paweł Sikora

Rzecznik projektu
Koordynator informacji i promocji
tel. +48 32 763 27 64
fax +48 32 763 27 78
tel. kom. 883 357 212
e-mail: p.sikora@przyjaznaprzychodnia.info

stopka

Wersja demonstracyjna

Zamów wersję demonstracyjną i sprawdź promocje w tym miesiącu!

Przygotujemy stronę z uruchomionym systemem CMS (system do edycji treści) i/lub rejestracją pacjentów online oraz propozycję projektu.

Skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się co jest dla Ciebie najważniejsze.

Zamów demo